אופ"א ממשיכה לסגור את פורטפוליו החסויות של ליגת האלופות, מפעל הקבוצות הבכיר שלה, לשנים 2012-2015. הארגון האריך את הסכם הספונסרשיפ שלו עם סוני לשלוש העונות הקרובות, במסגרתו חברת האלקטרוניקה תפרסם את פלייסטיישן, קונסולות המשחקים שלה, במגרשים בהם יתקיימו משחקי ליגת האלופות ובשידורי הטלוויזיה של המפעל.
סוני מצטרפת למסטרקארד, יוניקרדיט, פורד והייניקן, שכבר חתמו עם אופ"א על הארכת הסכמי החסות שלהם בליגת האלופות עד 2015.
הסכמי הפרסום מהווים נתח נכבד ממודל ההכנסות של ליגת האלופות. לפי הדוחות הכלכליים של אופ"א לעונת 2010/11, הסתכמו ההכנסות מסעיף זה ב-259.91 מיליון אירו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.