חברת השיחות באינטרנט סקייפ יוצאת בקמפיין פרסומי בהיקף של 12 מיליון דולר בארה"ב ובבריטניה, שמטרתו לקדם את שירות השיחות של החברה - ועל הדרך לעקוץ את השימושים שנעשים היום בתחום התקשורת.
על הכוונת של החברה, שנרכשה בשנה שעברה על-ידי מיקרוסופט ב-8.5 מיליארד דולר, נמצא השירות טוויטר.
"140 תווים הם לא שווי ערך לשמירה על קשר", עוקצת סקייפ, לצד הסלוגן החדש שלה "It's Time for Skype" (זה הזמן לסקייפ). גם הודעות הטקסט הפופולריות זוכות להתייחסות עוקצנית: "ממתי לסמס לאמא 'מזל טוב' הפך לדבר מקובל?", שואלת פרסומת אחרת.
לדברי פרנסי סטרונג, מנהלת בחטיבת הגלובלית לשיווק לצרכנים בסקייפ, "הפוקוס בקמפיין הוא על הצהרות בולטות שימשכו את תשומת-לב האנשים ויגרמו להם לחשוב על האופן שבו הם מתקשרים".
לדבריה, ארה"ב ובריטניה נבחרו כיעד לקמפיין לאור החשיבות שלהן לסקייפ והבגרות שמגלים שני השווקים הללו. אם הקמפיין, שיעלה ב-19 באפריל, יתפוס - ייתכן שהוא יורחב למדינות נוספות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.