בנק ירושלים ורמי לוי השיקו היום (ג') את שיתוף-הפעולה ביניהם. עמדה ראשונה לביצוע פיקדונות בבנק ירושלים נפתחה בסניף רמת-גן של רמי לוי, ובשבועות הקרובים ייפתחו עמדות בסניפים נוספים.
במקביל הודיעו הצדדים כי הם בוחנים אפשרות להציע שירותים בנקאיים נוספים, במסגרת מיזם שבו ייפתחו נציגויות של בנק ירושלים בסניפי רמי לוי שיווק השקמה.
המשא-ומתן בין הצדדים וכוונותיהם נחשפו ב"גלובס" בחודש ינואר.
"אותי מעניין איך להיטיב עם הצרכן שלי ולהקל עליו בכל מה שאוכל, וכל זאת על רצפת המכירה ברשת", אמר היום לוי.
בנק ירושלים, בניהולו של אורי פז, הוא הבנק הקטן ביותר עם נתח שוק של 0.7% בבנקאות קמעונאית. לבנק 16 סניפים והוא מתמקד במשכנתאות.
בעבר, ניסיונות קודמים לפעילות פיננסית ברשתות שיווק לא עלו יפה, למשל שיתוף-פעולה בין לאומי לשופרסל ופתיחת עמדות של לאומי בסניפיה. גם פעילות הפיננסים שניסתה שופרסל לעשות בעצמה לא התרוממה.
בנקאי בתחום אמר ל"גלובס" בעבר כי "שילוב בין קניות לשבת לקניית קרן נאמנות אינו טריוויאלי. נדרש חינוך שוק מסיבי. הלקוחות סומכים על הבנקאי שלהם ומאמינים שהוא דואג להם. לקחת את הסיסטמה של האמון ולבסס אותה ברצפת הירקות בסופרמרקט נשמע לי לא פשוט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.