מגזין סטודנטים חדש, שיופץ ב-120 אלף עותקים ברחבי הקמפוסים, ייצא לאור ב-1 במאי. במגזין, שייצא לאור פעם בחודש, הושקעו כ-500 אלף שקל, והוא יכלול 80 עמודי כרומו.
לאחר מספר סקרי שוק ודעת קהל שבחנו את הביקוש והצורך של מגזין חדש שפונה לפלח השוק המצומצם, החליטו אורי בישנסקי, אמיר צביקל ונועה אשד להקים את המיזם.
על-פי התוכניות העסקית, הירחון, שייקרא "ד'קמפוס", אמור להכיל כ-20-25 עמודי פרסום.
"יש בישראל קהל סטודנטים עצום. מדובר בקהילה שצמאה לתוכן שמותאם אליה ומהווה כוח קנייה אדיר", אומר מנכ"ל המגזין, אורי בישנסקי.
לדבריו, "מגזין 'ד'קמפוס' יעסוק בתחומים רבים המעניינים את קהילת הסטודנטים בישראל, בקבוצת גילאי 20-30".
מערכת "ד'קמפוס", מונה בשלב זה כ-30 אנשי תוכן, לא כולל מערך של מחלקות שיווק, פרסום ומכירות. הירחון יעסוק בין השאר באוכל, תרבות, ספורט, אופנה, טכנולוגיה, כלכלה, יחסים, טיולים, לילה, סאטירה, כתבות מגזין ועוד, ויערוך אותו ידין כץ, בעברו עורך בגלי צה"ל, ששימש גם כחבר מערכת בתוכניות "ארץ נהדרת" ו"מצב האומה".
בימים אלה תם שלב גיוס הכתבים וכותבי טורים, שביניהם גם אושיות מתחומי הבידור, התרבות והתקשורת, ובהם הזמר אסף אמדורסקי, הקומיקאי והשחקן שגיב פרידמן וכן כתב הפלילים של חדשות 10, דורון הרמן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.