חברת הסטארט-אפ הישראלית buzzdoes זכתה בשבוע שעבר בתחרות יזמות לנשים בצרפת. החברה קיבלה את התואר "הסטארט-אפ המבטיח ביותר שאחת ממייסדיו היא אישה".
התחרות, שנערכה על-ידי חברת אורנג' הצרפתית וקבוצת GirlsInTech, המקדמת יזמות בקרב נשים בעמק הסיליקון ובמדינות שונות בעולם, בחרה ב-buzzdoes לאור ההצלחה של החברה עצמה, וכמובן בזכות העובדה שעם המייסדים נמנית לינה בכר-קירשון, שמשמשת גם כסמנכ"לית הטכנולוגיות של החברה. הזכייה בתחרות הגיעה לאחר שהוגשו מאות מועמדויות ו-60 נבחרו מתוכן. לבסוף עלתה החברה לחמישיית הגמר ומשם זכתה במקום הראשון.
לעזור למפתחים לבלוט בשוק
את חברת buzzdoes הקימה בכר-קירשון יחד עם אסף קולירין, המשמש כמנכ"ל, בשנה שעברה. המטרה של החברה היא לעזור למפתחי אפליקציות לבלוט מעבר למיליוני האפליקציות הקיימות בשוק. אך במקום לזרוק את הכסף על קמפיינים פרסומיים ברחבי האינטרנט ועולם הסלולר, השיווק שלהם הוא ויראלי - מפה לאוזן.
הטכנולוגיה של buzzdoes מאפשרת להוסיף, באמצעות קוד פשוט, כפתור מיוחד לכל אפליקציה סלולרית. משתמש שילחץ על הכפתור של buzzdoes יוכל להמליץ לחבריו מספר הכתובות או מהפייסבוק על האפליקציה שהוא הוריד ומשתמש בה.
החברים יקבלו המלצה באמצעות המייל (בהמשך תינתן אפשרות לשלוח הודעת SMS או הודעה ב-Whatsapp) וכך האפליקציה זוכה לפרסום שלה.
החברה גייסה עד היום 750 אלף דולר מקרן ההשקעות של פרוקסימה ואברהם (מיקו) גילת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.