הונדה חשפה בניו-יורק אב-טיפוס של הדור החדש של מכונית הדגל החדשה שלה, שתיקרא בארצות הברית "אקיורה RLX" ובשאר העולם תחליף את ההונדה "לג'נד" המזדקנת.
למכונית יש עיצוב חדש, חד ומושחז, ושלדה מתוחכמת עם הנעה אקטיבית לכל הגלגלים. המנוע של דגם העל ההיברידי כולל יחידת V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר ושלושה מנועים חשמליים נפרדים שביחד מייצרים 370 כ"ס.
עוד חידוש היא תיבה אוטומטית כפולת מצמדים, נוסח DSG, עם 7 מהירויות. במכונית נעשה שימוש נרחב ברכיבי אלומיניום לצורך הפחתת המשקל.
לצד הדגם ההיברידי יוצע עם דגם עם מנוע V6 "רגיל" בהספק 310 כ"ס, שישודך להנעה קדמית מקובלת אך עם היגוי לכל הגלגלים. הגרסה האירופאית תושק ככל הנראה בשנה הבאה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.