צפו: כמה תשלמו על ביקור בשירותים ציבוריים במרכז ת"א?

הסניף הראשון של רשת 2theloo ההולנדית נפתח ברחוב קינג ג'ורג' בת"א ■ תמורת 3 שקלים תקבלו שירותים ממוזגים, מעוצבים ונקיים, עם מוזיקה ומוצרי היגיינה

האם אנו עדים לתחילתה של תופעה חדשה? מי מאיתנו לא נתקל בזה לא מעט פעמים בחייו: אתם מסתובבים ברחוב לסידורים, קניות או סתם להנאתכם - ופתאום צרכי הטבע קוראים, ואתם ממש חייבים לשירותים.

ברוב הפעמים אנחנו פשוט מתאפקים, או מחפשים בית-קפה או מסעדה שיסכימו להכניס אותנו, או פשוט מקצרים את הטיול הרגלי ורצים הביתה. גברים אמיצים עוד איכשהו יכולים להסתתר מאחורי עץ ולעשות את מה שצריך. נשים, לעומת זאת, נמצאות בבעיה - להן אין אפשרות כזו.

בשביל מקרים כאלה, ומתוך ניסיון לעשות עסק מהצרכים הטבעיים של האנשים, נפתח השבוע בתל-אביב הסניף הישראלי הראשון של רשת השירותים הציבוריים ההולנדית 2theloo, ובתרגום חופשי - "ללכת לשירותים", ברחוב קינג ג'ורג' בתל-אביב.

מדובר בשירותי בוטיק, שיעלו לכם 3 שקלים לביקור. רונית שוורץ היא היזמית של השירותים האלה - לאחר שראתה איך זה עובד באמסטרדם היא החליטה להביא אותם לארץ.

תמורת 3 שקלים תקבלו שירותים ציבוריים ממוזגים, מעוצבים ונקיים, עם אווירה ומוזיקה, מוצרי היגיינה ושאר מוצרים משלימים כמו מגבונים, חיתולים, סבון פנים, נייר טואלט מעוצב, מוצרי בישום ואפילו את ספר הילדים הקלאסי "סיר הסירים" של אלונה פרנקל.

ואיך מקבלים הישראלים המחוספסים את שירותי הבוטיק? מסתבר שגם לישראלי הממוצע הרעיון מדבר. רונית כמובן לא מתכוונת לעצור כאן. היא מתכננת רשת של סניפים שתתפרס בכל הארץ.