הרשת החברתית הגדולה בעולם אישרה אמש (ו') כי רכשה את חברת טאגטייל (TagTile), סטארט אפ המספק פתרונות פרסום וקופונים בסלולר לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות אפליקציה יעודית. עד כה, לא נמסרו תנאי העסקה.
"אנו שמחים להודיע כי טאגטייל מצטרפת לפייסבוק, וכי רכשנו את כל נכסי החברה", כך נמסר בהודעה שהעבירה הרשת החברתית לתקשורת. "אנו מעריכים את פעילות החברה ומפתחיה, ונרגשים לצרפם לשורותינו".
אנליסטים מעריכים כי רכישה זו תואמת את אסטרטגיית הצמיחה של פייסבוק שהחלה להתרחב באמצעות הפרסום בסלולר. "השירות שמציעה טאגטייל ייפנה גם לעסקים שונים ולא רק לגולשים המזדמנים של פייסבוק", אמרה מייגן קלי, אנליסטית ב-Venture capital.
בנוסף, במקביל להכרזה על רכישת טאגטייל, פייסבוק הכריזה גם על שירות קופונים חדש המאפשר לעסקים להציע למשתמשי הרשת החברתית קופונים על בסיס העדפותיהם הצרכניות.
כאמור, זוהי הרכישה השניה של פייסבוק בשבוע החולף, כאשר לפני מספר ימים היא הודיעה כי רכשה את אינסטגרם, אפליקציית הצילום הפופלרית המיועדת למשתמשי האייפון והאנדרואיד, תמורת מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.