אלון ברנר מונה למנכ"ל חברת השיווק הדיגיטלי K / Logic. ברנר, שכיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל האסטרטגיה של מקאן-אריקסון, יחליף בתפקיד את הבעלים והמנכ"ל הנוכחי אלרועי בוכמן, שיעסוק מעתה בפיתוח עסקי החברה ובהקמת שירותים חדשים שיוצעו ללקוחותיה.
אלרועי בוכמן הגיב היום (א') למינוי: "החיבור בין אלון לביננו מייצר פתרון דיגיטלי אסטרטגי ללקוחות שלנו. K / Logic התמקדה בשנים האחרונות ביצירה של מתודולוגיות שיווק מבוססות ביצועים ו-ROI. אלון התמחה בבנייה של אסטרטגיות שיווקיות, והחיבור בין העולמות שלנו יביא פתרון דיגיטלי אסטרטגי ללקוחות שלנו".
אלון ברנר מסר: "עולם השיווק עובר מהפכה דיגיטלית שמשנה אותו מהבסיס. התחברתי לחזון של החברה באשר לתפקידו של השיווק בעולם החדש. ביחד נייצר מציאות חדשה ונמציא מחדש את הדרך שבה עושים שיווק".
חברת K / Logic מתמחה בבניית אסטרטגיה דיגיטלית ממוקדת ביצועים, תוך יצירת סינרגיה בין עולם מנועי החיפוש, ה-Social Marketing ושיווק מבוסס תוכן. בין לקוחותיה גם אתר "גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.