חבילת הטריפל של חברת הוט נמצאת על הכוונת של משרד התקשורת: כפי שנחשף ב"גלובס" בחודש שעבר, חבילת הטריפל של הוט נכנסת לבחינה, לאחר שהתברר כי הטלוויזיה של הוט היא מונופול המשמש כאמצעי לסבסוד צולב של שירותים נוספים שאין למתחרים אפשרות לספק.
היום (ד') צפוי משרד התקשורת לפרסם את מסמך המדיניות לגבי התחרות בשוק התקשורת הקווית, אך טרם ברור האם הטיפול בטלוויזיה של הוט יהיה חלק ממסמך זה, או שמא הטיפול ייערך בנפרד.
בכל מקרה, עדיין רחוק היום בו יבוטל הטריפל של הוט, משום שכל נושא חבילות התקשורת החדשות ומדיניות המשרד יעברו שימוע, כך שלא ידוע מתי תיכנס לתוקף החלטה סופית. כמו כן, יש לקחת בחשבון את העובדה שבזק עשויה להתמגז עם yes, ואז יהיה למשרד התקשורת קשה לבטל את הטריפל של הוט.
כיום, הוט היא חברת התקשורת היחידה שיכולה למכור חבילת טריפל הכוללת טלוויזיה, תשתית אינטרנט וטלפוניה (ולאחרונה גם שירותי קישוריות לאינטרנט - ISP). ההיתר למכור חבילות טריפל ניתן לחברה במסגרת הקלות שאושרו לה לפני שנים, במטרה לחזק את מצבה בשוק התקשורת במסגרת התחרות מול בזק. הקלות אחרות שניתנו לחברה כבר בוטלו, אך ההגנה שהיא מקבלת בדמות הטריפל נותרה על כנה.
הפסקת השיווק של הטריפל הגיעה גם כדרישה מצד המתחרות של הוט, שביקשו לחדול מההגנה שמקבלת החברה בנושא או לשנות את תנאי התחרות כך שיהיו שווים לכולם. סלקום , פרטנר ובזק דרשו בעבר כי כל שירות בחבילת הטריפל של הוט יימכר למעשה בצורה נפרדת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.