ספקית שירותי התקשורת הניידת היפנית, NTT Docomo, הצטרפה במשך 2011 כמשקיעה אסטרטגית לחברת הסטארט-אפ הישראלית רד-בנד. כך עולה מהודעה לעיתונות שהוציאה היום רד-בנד בנוגע להרחבת שיתוף הפעולה ביניהן. בהודעה לא מפורט היקף ההשקעה, אך המדובר בהשקעת מיעוט, שעשויה להגיע במקרה הנוכחי להיקף של מיליוני דולרים.
בחברות יפניות מקובל ששיתוף פעולה הדוק במסגרת יחסי ספק-לקוח כולל גם השקעה אסטרטגית בספקית. בין השאר מיועדת השקעה שכזו להיות עם יד על הדופק במקרה והחברה נרכשת. מאז הוקמה ב-1999 השקיעו ברד-בנד כ-33 מיליון דולר עד כה, בהשתתפות הקרנות: כרמל, פיטנגו, קורל, גריילוק, פועלים ונצ'רס ואינפיניטי.
היחסים בין רד-בנד, שמפתחת תוכנה לניהול מרחוק של התוכנה על גבי הטלפונים הסלולאריים, לבין דוקומו, החלו לפני מספר שנים. במקור, הפתרונות של רד-בנד הגיעו ליצרניות הטלפונים הניידים, אולם ב-2009 הצליחה החברה לראשונה להגיע להסכם עם ספקית שירותי תקשורת, וזו הייתה דוקומו היפנית, שיש לה כיום קרוב ל-60 מיליון לקוחות.
ההסכם בין החברות הפעם נוגע לשירות חדש שתפעיל דוקומו שיאפשר נעילה מרחוק של טלפונים שכוללים את מערכת ההפעלה אנדרואיד. השירות יסופק למשתמשים באמצעות אפליקציה שמבוססת על טכנולוגיית ה-vDirect Mobile של רד-בנד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.