משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי הם המתמודדים על תקציב הפרסום של סימילאק - כך נודע ל"גלובס". פנייה נעשתה גם למשרד יהושע TBWA, אולם המשרד סירב.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של סימילאק ב-2011 עמד על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2010 עמד היקף הפרסום של החברה על 5.8 מיליון דולר, וב-2009 על כ-7.1 מיליון דולר במחירי מחירון.
משרד הפרסום הנוכחי של סימילאק הוא שלמור-אבנון-עמיחי. התקציב הועבר למשרד ב-2007, לאחר שקודם לכן טופל במשך 8 שנים ביהושע TBWA . התקציב הועבר לשלמור ללא מכרז, לאחר שבמקביל נערכה בדיקה מול ראובני-פרידן. מה ששיחק לטובת שלמור היה ניסיון קודם שלו בתקציב רמדיה, בו טיפל לפני ובמהלך המשבר.
הקו שהוביל המשרד עבור סימילאק היה "בגלל המדע" - קו שהוטבע עוד קודם לכן ביהושע TBWA.
גם למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יש ניסיון בטיפול במותג משוק החלב: המשרד טיפל בעבר במשך 5 שנים בתקציב הפרסום של מטרנה, המטופל כיום במשרד JWT ישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.