הטיפ היומי: מניה שנפלה ב-7% - ועשויה להתאושש מהר

ברקליס ממליץ על מניית סטנלי בלק אנד דקר למרות דוחות כספיים מאכזבים: "ממשיכים לצפות להתאוששות חזקה"

חברת סטנלי בלק אנד דקר (Stanley Black & Decker Inc, סימול: SWK) עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק כלי עבודה, וכן מספקת פתרונות אבטחה למגזרים השונים, לרבות בתי כלא ושדות תעופה. החברה מייצרת ומשווקת, בין היתר, כלי עבודה ידניים וחשמליים, ציוד כבד וכלים לשיפוץ, והיא פועלת ברחבי ארצות הברית, אירופה, אמריקה הלטינית וקנדה. סטנלי בלק אנד דקר, אשר נוסדה בשנת 1843, הייתה ידועה עד מארס 2010 כ"סטנלי וורקס", ומשרדיה הראשיים ממוקמים בקונטיקט.

מניית החברה ירדה ב-7% במהלך יום חמישי האחרון, לאחר שדיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2012 (מדד S&P 500 ירד באותו יום ב-0.6% בלבד). זאת על רקע פרסום רווח נקי למניה בשיעור נמוך מעט מהתחזיות, ולמרות שכמעט כל הפרמטרים האחרים של החברה עמדו בציפיות.

כאמור, התוצאות הרבעוניות של החברה תאמו ברובן את התחזיות שלנו. אנו ממשיכים לצפות להתאוששות חזקה בתחום כלי העבודה החל מהרבעון השני של 2012, ובסך-הכול אנו סבורים כי הירידה החדה בשער המניה אינה פרופורציונלית. לכן, אנו מציעים למשקיעים לנצל את החולשה הנוכחית, ורואים בה הזדמנות קנייה.

אנו ממשיכים להמליץ על SWK "תשואת יתר" במחיר יעד של 100 דולר למניה. כמו כן, אנו מתקנים מטה את הערכותינו לרווח נקי למניה מ-5.74 דולר ל-5.71 דולר - ירידה המשקפת את ההפרש בין תחזיתנו לרבעון זה לבין התוצאות בפועל (0.03 דולר למניה). בהתאם, אנו מתקנים מטה גם את הערכותינו לרווח נקי למניה לשנת 2013 מ-6.74 דולר ל-6.42 דולר - ירידה המשקפת את העונתיות בעסקי החברה.

אנו מאמינים כי סטנלי בלק אנד דקר מציעה את השילוב הטוב ביותר בין הזדמנות לצמיחה, מותגים חזקים, שווקים מגוונים וייצור תזרים מזומנים חזק ויציב. נציין כי אם שוק הדיור בארצות הברית ימשיך להתאושש, והחששות בנוגע לאירופה יתגלו כמנופחים - החברה תוכל להיסחר ב-105 דולר. מחיר היעד שלנו גבוה בכ-36% ממחיר המניה הנוכחי.

* נכתב ע"י מחלקת המחקר של ברקליס קפיטל