מניית הערב: חברה שפרסמה דוחות טובים ומזנקת ב-16%

החברה פרסמה אמש את דוחותיה הכספיים לאחר המסחר בוול סטריט ודיווחה על עלייה של 29% בהכנסות לרמה של 135.1 מיליון דולר ועל רווח נקי של 27 סנט למניה

חברת הטכנולוגיה אליין (סימול: ALGN) מזנקת הערב (ג') בוול סטריט 16% לאחר שפרסמה אמש את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2012 והיכתה את התחזיות הן בשורה התחתונה והן בעליונה, זאת לאחר שדיווחה על עלייה של 29% ברווח הנקי ובהכנסות שלה לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

חברת הטכנלוגיה קנתה את תהילתה לאחר שפיתחה גשר דנטלי שקוף ועמיד שפופלרי במיוחד בקרב האורטודנטים ולקוחותיהם. החברה פרסמה אמש את דוחותיה הכספיים לאחר המסחר בוול סטריט ודיווחה על עלייה של 29% בהכנסות לרמה של 135.1 מיליון דולר - 7 מיליון דולר מעל תחזיות האנליסטים. גם בשורה התחתונה החברה הפתיעה לטובה עם רווח נקי של 27 סנט למניה, 6 סנט מעל התחזיות.

בחברה ציינו כי 11.8 מיליון דולר מההכנסות הגיעו מחברת קדנט, המייצרת סורקים דיגיטיליים ואותה היא רכשה לפני כשנה. אך מרבית ההכנסות של החברה נבעו ממנו הצמיחה המרכזי שלה שהוא קו מוצרי ה- Invisalign שהיא משווקת.

"נראה כי חברת אליין מסגלת לעצמה מנהג שבו היא מכה את תחזיות האנליסטים", אומר מאט דולאן, אנליסט בחברת הפיננסים Roth. "מתוך 10 הרבעונים האחרונים החברה היכתה את התחזיות ב-8 מיקרים".

כאמור, מניית החברה מזנקת היום בכ-16% ובמחזור של 1.6 מיליון מניות - הרבה מעל מחזור המסחר הממוצע שלה ב-3 החודשים האחרונים שעומד על 640 אלף מניות.