חברת גיזמוקס של מעין ונצ'רס גייסה 3.5 מיליון דולר

מעין ונצ'רס הודיעה היום כי חברת הפורטפוליו גיזמוקס חתמה על מזכר הבנות לגיוס 2.5 מיליון דולר וכן על השקעה של 1 מיליון דולר ממשקיעים נוספים - לפי שווי של 26 מיליון דולר

חברת גיזמוקס של מעין ונצ'רס קיבלה השקעה של 3.5 מיליון דולר לפי שווי כפול מסבב ההשקעה הקודם.

מעין ונצ'רס הודיעה היום כי חברת הפורטפוליו, גיזמוקס (מוחזקת כ-30.44% בדילול מלא) חתמה על מזכר הבנות עם חברת השקעות אמריקאית CIG ו- IVIC שישקיעו בחברה סך של 2.5 מיליון דולר. בנוסף, יושקעו בגיזמוקס 1 מיליון דולר ממשקיעים קיימים, ותומר למניות הלוואה המירה בסך של 3.5 מיליון דולר, שניתנה לגיזמוקס על ידי ענקית המיחשוב סיטריקס ומשקיעים נוספים.

השווי לפיו מתבצעת ההשקעה כפול מסבב ההשקעה, הקודם ועומד על כ-26 מיליון דולר אחרי הכסף.

הטכנולוגיה של גיזמוקס - Visual WebGui, היא תוכנה הממירה במהירות (10% מהזמן) יישומים ישנים הקיימים בארגון ליישומי ענן חדשים וסביבת SaaS, תוך שמירה על רמת אבטחה מקסימלית בשיטה ייחודית שפיתחה גיזמוקס. החברה פועלת במודל רשיונות עסקיים לפי שורות קוד להמרה והיישומים אחרי ההמרה מבוססים על HTML5 וניתנים לגישה מכל מכשיר נייד.

גיזמוקס זכתה לאחרונה בחוזים משמעותיים עם גופים מובילים בארץ ובעולם בתחום הפיננסי ובתחומים אחרים המעידים על עליונות הטכנולוגיה שפיתחה גיזמוקס. כך למשל הטכנולוגיה של גיזמוקס תשמש להמרות בבנק לאומי, בחברת אינטגרף הגלובלית, לקסיס נקסיס האמריקנית, טרק בייק האמריקנית ועוד. בתוך כך, עלה צבר ההזמנות של החברה, שעמד בשנת 2011 על כמיליון דולר, במאות אחוזים והוא עומד כעת על כ-10 מיליון דולר.

דורן ליבשטיין, יו"ר גיזמוקס: "אנו ממשיכים להעמיק את שיתופי הפעולה עם הגורמים המובילים בעולם התכנה, ביניהם מיקרוסופט וסיטריקס, המהווים הכרה לחדשנות ולפוטנציאל של גיזמוקס ולערך המוסף ללקוחות. גיזמוקס פועלת בשוק החם ביותר בעולם התכנה - המרה והתאמת יישומים ארגוניים לווב ולמובייל באמצעות הענן".

נבות פלד, מנכ"ל גיזמוקס: "על אף העובדה שהטכנולוגיה שלנו כבר זוכה להצלחה מסחרית ולהכרה של ענקיות התוכנה, אנחנו ממשיכים לשקוד הן על השבחתה בסביבת מיקרוסופט, והן בהרחבתה לסביבת האנדרואיד".

גיא רוזן, יו"ר מעין ונצ'רס: "אנחנו רואים בהשקעה של CIG, גוף השקעות אמריקאי מוביל ורב ניסיון, חיזוק רב עוצמה לאמונתנו בפוטנציאל הרב הטמון בגיזמוקס. אין ספק ש - CIG לא הייתה משקיעה לפי השווי האמור, אלמלא הייתה מאמינה שלגיזמוקס פוטנציאל הצפת ערך רב".