סינית צעירה הופשטה בחנות בגדים עקב חשד לגניבת אייפון

אישה בשנות ה-20 ובחודש השני להריונה הותקפה בחנות בגדים בסין, קרעו את בגדיה וגזרו את שיערה - בעקבות חשד כי גנבה אייפון מאחד הלקוחות בחנות

מי לא מכיר את ההרגשה ברגע שמגלים שהסמארטפון שלנו נעלם. ברגע הראשון אנחנו מחסירים פעימה ומנסים לחפש את המכשיר על-ידי שחזור הצעדים האחרונים שלנו, בשלב הבא הרבה מאיתנו כבר מתחילים לחפש אשמים - אולי מישהו עושה לנו תרגיל, אולי מישהו בכלל גנב את המכשיר היקר - בקיצור, תחושה לא נעימה.

וזה בדיוק עומד מאחורי אירוע לא נעים שקרה בסין בשבוע שעבר. לפי דיווח באתר הסיני kotaku, אישה בשנות ה-20 לחייה, בחודש השני להריונה הותקפה בפראיות בחנות בגדים בכלבו בעיר יונגקאנג (Yongkang) שבסין, בעקבות חשד כי גנבה אייפון מאחד הלקוחות בחנות.

בעל האייפון הניח את המכשיר על דלפק בחנות ולאחר זמן קצר הבין שהמכשיר נעלם. ואז נכנסה לפעולה המנטליות של המון זועם: בעל האייפון, שאליו הצטרפו לקוחות נוספים בחנות, החלו לקרוע את בגדיה של האישה ולגזור את שיער ראשה, בניסון למצוא את האייפון הגנוב שכביכול הסתירה.

לאחר שלא מצאו את המכשיר על גופה או בבגדיה, עזבו את האישה לנפשה, והיא נותרה מושפלת וחצי עירומה, כשהיא מסתירה את איבריה המוצנעים בידיה. למקום הגיע נציגי המשטרה, לקחו את האישה לבית-החולים, ולאחר מכן שחררו אותה ללא הגשת תלונה.

אייפון בסין / צלם: מקור: Kotaku
 אייפון בסין / צלם: מקור: Kotaku