השירות החברתי של טוויטר מנסה להתאים את עצמו לטעמם של הגולשים. החברה הודיעה אמש כי היא משדרגת את כלי גילוי החדשות והטרנדים שלה (Discover) כדי לקלוע טוב יותר לטעמו של המשתמש.
הכלי הושק בדצמבר אשתקד במסגרת עיצוב מחדש של אתר טוויטר והוא מבוסס ברובו על פיתוח של חברת Julpan, שנוסדה על-ידי הישראלי אורי אלון ושנרכשה ביותר מ-40 מיליון דולר - הרכישה הגדולה ביותר של טוויטר עד היום.
אלון, מנהל תחום ההנדסה והאחראי על תחום החיפוש בטוויטר, העלה אמש פוסט וסיפר כי שדרוג ה-Discover יאפשר, בין היתר, להתעדכן בסיפורים שמותאמים בצורה אישית טובה יותר. זאת, נעשה על-ידי זיהוי ודירוג של הקשרים של המשתמש בטוויטר כדי להבין עד כמה סיפור כלשהו חזק וחשוב מספיק למשתמש עצמו. בסופו של התהליך, שנעשה כולו בזמן אמת, נעשה ניתוח נוסף שבודק מה הסיפורים הכי חמים בטוויטר ומה היחס של מי ששיתף אותם למשתמש עצמו.
מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטלו, ציין אתמול כי כיום מועלים מיליארד ציוצים כל יומיים וחצי, כך שהכלי החדש בהחלט יעזור לעשות סדר במידע הרב שמשותף בשירות כדי להגדיר מה מעניין ורלבנטי למשתמשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.