תקציב הפרסום של הפעילות המסחרית ברשות שדות התעופה יוצא למכרז פומבי למשרדי הפרסום. רשות שדות התעופה מתכננת קמפיין פרסומי וקד"מ לתוכנית הפיתוח והפעילות המסחרית בדיוטי פרי בנתב"ג, בהיקף כספי של 7 מיליון שקל לשנה וחצי.
הקמפיין אמור לכלול תשדירי פרסום בטלוויזיה, רדיו ועיתונות - כל זאת ב-3 מנות: ראשית, בתקופת עונת הקיץ והחגים; אחר-כך, בפסח הבא; ולסיום, בעונת הקיץ וחגי תשרי ב-2013.
מטרת הקמפיין היא לחשוף בפני ציבור הטסים את "התמהיל האטרקטיבי ומגוון ההיצעים החדשים בדיוטי פרי, בדגש על היתרונות והכדאיות של רכישת מוצרים ומתנות בדיוטי פרי לפני העלייה למטוס".
בנובמבר 2011 התחלפו זכיינים רבים בטרמינל 3, הורחב ושונה תמהיל החנויות. בין המותגים הקיימים במקום: ארומה, ארקפה, סי אספרסו, סגפרדו, סושי FRAME, פיצה האט, בורגראנץ', רשת משקפי השמש אופטיקנה, חנויות צעצועים ובגדי ילדים של באג, ממתקים של חברת לים, שעונים ותכשיטים של חברת ה.שטרן וחנויות של פקטורי 54.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.