ערב ההשקה של פעילותה החדשה של חברת מירס, מצטרפת היום (ב') גם חברת סלקום לטרנד החבילות ללא הגבלה. החל מהיום תעלה החברה קמפיין ששם דגש על התוכנית המשפחתית, שכוללת שיחות והודעות ללא הגבלה וגלישה בנפח חצי ג'יגה ללא הגבלת מהירות, תמורת 399 שקל בחודש.
לקוח בחבילה שירצה להגדיל את נפח הגלישה ישלם 20 שקל נוספים ויקבל 2 ג'יגה. התוכנית אינה כוללת מכשירים והחזרים, והלקוחות יכולים לרכוש מכשירים בנפרד או להשתמש במכשירים שיש ברשותם.
לקוח בודד שירצה לקבל חבילה ללא הגבלה ישלם 199 שקל, אך יוכל לקבל הטבות והחזרים שיוזילו את התשלום ל-149 שקל, זאת בדומה לחבילה שמציעות היום פלאפון ופרטנר (עם חבילת קליר). עבור הגדלת חבילת הגלישה ל-2 ג'יגה, ישלם הלקוח 20 שקל נוספים או שיסתפק בחצי ג'יגה נפח בלבד.
כדי להתחרות בחבילה של אורנג' קליר לאנשי עסקים, מציעה סלקום מסלול ללא הגבלה במחיר של 449 שקל (לפני מע"מ) המיועד ל-3 מנויים. התוספת היא שיחות לחו"ל לכל העולם דרך נטוויז'ן, ללא הגבלה ליעדים נייחים וניידים. כל מנוי מקבל בחבילה 2 ג'יגה גלישה ללא הגבלת מהירות גלישה.
מירס נדחקת לפינה
ההחלטה של סלקום להיכנס לתחום התשלום הקבוע ללא הגבלת שיחות והודעות מעמידה בפני מירס ברירה אחת ויחידה - להציע את אותה החבילה בפחות כסף. מירס (הוט מובייל בשמה החדש) תיאלץ להתמודד עם חבילות סופר אטרקטיביות שמציעות 3 חברות הסלולר הוותיקות ותידרש להציג הצעה דרמטית, אם היא רוצה להיכנס לשוק ולגרוף נתח ממנו.
למעשה, 3 החברות הסלולריות דחקו את מירס לפינה ומאלצות אותה לשחק בגבולות ברורים של חבילה ללא הגבלה בהודעות ושיחות (הגבלה עד חצי ג'יגה בגלישה), במחירים הנעים בין 149 שקל ל-200 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.