לפני שלושה חודשים ניסתה יצרנית המשחקים החברתיים זינגה לרכב על גל ההצלחה של המשחק הסלולרי Draw Something ורכשה את החברה שמאחוריו ב-210 מיליון דולר. המשחק, מעין גרסה סלולרית למשחק "תן קו", היה אחד הלהיטים הגדולים באייפון ובאנדרואיד בחודשים האחרונים.
זינגה רכשה את החברה שעומדת מאחוריו, OMGPOP, רק כדי להרוויח את מספר המשתמשים היומי של המשחק, אך נראה ששלושה חודשים אחרי - הכסף הלך לאיבוד והמצב חזר לקדמותו.
על-פי נתוני חברת המחקר Appdata, מספר המשתמשים היומיים במשחקי זינגה עמד על כ-58 מיליון משתמשים עם השקת המשחק Draw Something בתחילת פברואר (לפני הרכישה). לאחר שנרכשה היצרנית OMGPOP זינק מספר המשתמשים היומיים הכולל בזינגה לשיא של כ-70 מיליון משתמשים.
עם זאת, ההתלהבות מ-Draw Something נרגעה מאז ומספר המשתמשים התרסק וחזר לרמתו לפני הרכישה של OMGPOP סביב 58 מיליון משתמשים יומיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.