1. סלקום מתמקמת השבוע במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים, וקהל היעד הפעם הוא משפחות. יאמרו מה שיאמרו על הלו 015 שלא הצליחה להתרומם, אבל כנראה שההצעה שלה בסגנון "הכול כלול ב-99 שקל לחודש" חלחלה למפעילים הסלולריים הוותיקים, שמבינים לאן נושבת הרוח (של המחאה) ומתנהגים בהתאם. חברת הסלולר הסגולה מציגה לראשונה דיל קומבו משפחתי של "דבר וסמס ככל יכולתך ב-399 שקל", ובוודאי יהיו בימים הקרובים תגובות פרסומיות של פרטנר ופלאפון. משרד הפרסום הוא גיתם BBDO.
2. מזגני טורנדו, שראוי לציין לטובה את העיקשות והנחישות שלהם לבנות מותג בישראל, עולים השבוע לראשונה באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. הילד שון מ"בית-ספר למוסיקה" גויס כסלב, והמזגן מוצג באופן נחשק וברמה אסתטית גבוהה של צילום. את פרסומת הטלוויזיה מלווה פרסום בעיתונות.
3. למרות, ואולי בגלל יוקר הדיור, משכנתא ממשיכה להיות מצרך מבוקש. בנק מזרחי-טפחות עולה השבוע עם סבב נוסף של פרסומת שכולה תודה למומחים של טפחות, רק כדי להזכיר לנו ש"חייבים לפנות למומחים של טפחות". את הקמפיין ממשיך להוביל הפרזנטור הקבוע, דביר בנדק.
4. הטמפרטורות עולות, ודיאט קולה עולה עם קמפיין הקיץ המסורתי תחת הסלוגן STAY EXTRA ORDINARY. הפרסומת הבינלאומית מחברת אותנו לחוויית הכפר הגלובלי הצורך את השחור התוסס.
5. טוטו-ווינר, הסוגר את הטבלה באמצעות יהושע TBWA, עושה מה שכל מותג שואף לעשות: נוגע בקהילה. ווינר מציג בשיתוף עם "ידיעות אחרונות" את "שבוע ספורט ישראל" - שבוע של פעילויות והפנינג למשפחה.
5 המותגים המושקעים
* הנתונים - בשקלים.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.