תקציב הפרסום של דואר ישראל יוצא למכרז. בתקציב מטפל ב-5 השנים האחרונות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
הדואר יוצא למכרז למעשה ללא שיקול-דעת עצמאי, שכן הוא כפוף לחוק חובת המכרזים, בדומה לכל משרדי הממשלה. החוזה עם גילקמן-נטלר-סמסונוב הגיע למקסימום ההתקשרות האפשרית, זאת לאחר שעם תום 3 שנות החוזה הוארכה ההתקשרות פעמיים בשנה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 על 6.4 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים. מדובר בירידה משמעותית לעומת שנים קודמות. כך למשל, ב-2010 עמד היקף הפרסום של הדואר על כ-9.3 מיליון דולר, ושנה קודם לכן על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון.
יש להניח כי כמו בפעמים הקודמות שבהן התנהל מכרז על תקציב הדואר, גם הפעם הוא יכוון אל משרדי הפרסום הגדולים. קודם לזכייתו של גליקמן-נטלר-סמסונוב בתקציב, החזיק בו משרד הפרסום גלר-נסיס, וקודם לכן יהושע TBWA.
מרשות הדואר נמסר היום (א') כי בתנאים המקדימים למכרז הגבילה החברה את התנאים למשרדי פרסום בגודל בינוני, שיענו על תנאי המכרז כפי שיופיעו בתקשורת ובאתרי המכרזים. עוד נמסר כי גליקמן-נטלר-סמסונוב צפוי להתמודד שוב במכרז.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.