טויוטה חשפה ביפן את הדור החדש וה-11 במספר של המשפחתית "קורולה".
המכונית זכתה לעיצוב יותר שמרני מהנוכחי עם החרטום המחודד המשפחתי החדש של החברה. היא קצרה מעט מהקורולה היוצאת אך ניצבת על אותו בסיס גלגלים ובזכות תכנון פנימי חדש מציעה יותר מרווח פנימי ותא מטען שהוגדל מעט.
עמדת הפיקוד עוצבה מחדש וביפן תוצע המכונית עם מנוע 1.3 ליטר מתקדם וחסכוני. לאירופה יגיע מנוע 1.6 ליטר, שישודך ככל הנראה לתיבה רציפה (CVT) בדומה לטויוטה אוונסיס.
בשלב הראשון המכונית מיוצרת ביפן עבור השוק היפני. עיצובה של המכונית האירופית עשוי להיות שונה במקצת. עדיין לא ידוע מתי תושק המכונית עבור השוק האירופי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.