לפחות 3 מבין 10 משרדי הפרסום הגדולים בחרו שלא להתמודד על תקציב הפרסום של טמבור: ל"גלובס" נודע כי מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי ויהושע TBWA החליטו לפרוש מהמכרז עוד לפני שלב הפרזנטציות.
במשרדים העדיפו שלא לקחת חלק בהתמודדות על התקציב, המוערך ב-2.5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, מתוכם יוקצו כמיליון שקל לתוכן שיווקי. למרות התקציב הקטן יחסית ולמרות שמהמשרדים לא נדרשת מצגת קריאטיבית, המכרז נתפס כדורש השקעה גדולה, זאת מאחר שהמפתח לניקוד בו הוא 50% עבור מצגת אסטרטגיה ו-50% לצעה מסחרית.
על התקציב מתמודדים מספר רב של משרדים, בהם גיתם BBDO, אדלר-חומסקי, ברוקנר-נטע-יער, JWT ישראל, זרמון DDB, יורו ישראל, שמעוני-פינקלשטיין ועוד.
תקציב טמבור טופל עד עתה בשלמור-אבנון-עמיחי, שזכה בו באמצע 2007. התקציב, שטופל לפני כן בראובני-פרידן, יצא למכרז על רקע שינוי הבעלות בגרניט כרמל - בעלת השליטה בטמבור. שלמור-אבנון-עמיחי, שזכו אז בתקציב, החדירו את הקו הפרסומי "תראו מה שצבע יכול לעשות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.