משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב הפרסום של רשת רולדין- כך נודע ל"גלובס". מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של רולדין ב-2011 עמד על 1.3 מיליון דולר במחיר מחירון. היקף דומה רשמה הרשת על הוצאה לפרסום ב-2010.
תקציב רולדין טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן. המשרד קיבל את התקציב לאור מה שהוגדר אז ברשת כ"כוונה להתרחבות אגרסיבית" ואכן בשנתיים אלה פתחה הרשת בעשרה סניפים חדשים.
לדברי קובי חקק, מנכ"ל ובעלי רשת רולדין: "בחרנו במשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער ללוות אותנו כמשרד הפרסום וכשותף אסטרטגי במהלכים אותם אנו מתכננים להוביל בהמשך יחד עם התרחבות הרשת ופתיחת סניפים חדשים. הרשת מונה היום 39 סניפים ועד סוף 2012 יפתחו עוד 6 סניפים נוספים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.