אורן מוסט, נשיא גולן טלקום, פנה למנכ"לי שלוש החברות הסלולריות - פרטנר, סלקום ופלאפון - וביקש מהם להפנות לחברה עובדים שבכוונתם לפטר, כך נודע ל"גלובס". הפניה של מוסט הפתיעה את המנכ"לים, שלפי הערכות אינם מתכוונים להיענות לבקשתו. החברות ענו שאין בכוונתן לפטר כרגע עובדים.
בעקבות הפרסומים על כך שהתחרות בענף תאלץ את החברות לבצע תהליכי התייעלות שכרוכים בפיטורי מאות עובדים, יזם מוסט פנייה למנכ"לי החברות וביקש מהם להפנות אליו עובדים שיפוטרו מתחום שירות הלקוחות, היות שגולן טלקום נמצאת כעת בהליכי גיוס של עשרות עובדים.
הפנייה של מוסט מצביעה אמנם על רצון טוב מצד גולן טלקום, אך גם מחזקת את ההשערה הרווחת בשוק שהחברה עלתה לאוויר כשהיא לא מוכנה לגמרי ולא ערוכה לתת מענה למנויים שעדיין קשה להם להתחבר לחברה סלולרית דרך האינטרנט ונזקקים למענה אנושי של נציג שירות.
המודל התפעולי הרזה של גולן טלקום מבוסס על כך שהשירות שלה מתבצע דרך אתר האינטרנט בלבד, ולכן אין לה מוקדים ומרכזי שירות שפרוסים ברחבי הארץ. המודל החדש מאפשר לחברה למכור חבילת שירותים ללא הגבלה בסכום אטרקטיבי של 99 שקל לחודש. אם מודל זה יצליח, ניתן להעריך שהחברות הוותיקות יעתיקו אותו, מה שיגרור קיצוצים נרחבים בכל הענף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.