קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה , בניהולו של יקי ודמני, מסכמת את הרבעון הראשון של שנת 2012 עם צמיחה בהכנסותיה וברווחיה.
הכנסות החברה ברבעון 2012 גדלו בכ-7.8% לכ-509 מיליון שקל, לעומת כ-472.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת מגידול של כ-16.2% בהכנסות ממגזר מוצרי הצריכה החשמליים ומגידול של כ-6.2% בהכנסות ממגזר הקמעונאות.
הרווח הגולמי של אלקטרה מוצרי צריכה ברבעון גדל בכ-9.2% לכ-129.5 מיליון שקל (25.4% ממחזור המכירות), לעומת כ-118.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (25.1% ממחזור המכירות). הגידול נובע בעיקר ממגזר הקמעונאות.
הרווח התפעולי של החברה הסתכם בכ-22.1 מיליון שקל - עלייה של 5.7% לעומת כ- 20.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי של אלקטרה מוצרי צריכה עלה ברבעון בשיעור של כ-7% לרמה של כ-15.4 מיליון שקל, לעומת 14.4 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2011.
יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, ציין כי "השיפור בתוצאות החברה ברבעון הראשון של שנת 2012 משקף את הפירות הראשונים של מנועי הצמיחה בהם השקענו בשנת 2011, וביניהם: פעילות 'אלקטרה בר', השקת מותג 'ווירלפול', פעילות 'דייקין' ותחילת הפעילות בפורטל הסחר המשותף YNET SHOPS. בנוסף, נרשמה ברבעון הראשון עלייה במכירות של מרבית המותגים המובילים של החברה, כולל בפעילות המזגנים.
"בחודש מארס השלמנו את רכישת חלק מפעילות רשת אייס דיפו, ואנו ממשיכים לפעול על מנת לשלבה במערכת העסקית של אלקטרה מוצרי צריכה, כאשר את תוצאותיה נראה בדוחות הרבעון השני. אנו מאמינים כי פעילות אייס דיפו תתרום לנו ערך מוסף משמעותי בטווח הארוך".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.