שוק הרכב הפרטי רדום למדי לאחרונה, אולם המגזר הציבורי ממשיך בתנופת ההצטיידות בכלי רכב חדשים. לאחר המכרז להצטיידות במכוניות לשרים מפרסמת גם הכנסת מכרז חדש להצטיידות ברכבי ליסינג תפעולי עבור חברי הכנסת ועובדים בכירים.
המכרז עצמו אינו גדול אבסולוטית - כ-150 כלי רכב - ונחשב לא רווחי בשל הקילומטרז' הגבוה שעוברות המכוניות והשחיקה המוגברת שלהן.
אולם, זכייה בו נחשבת יוקרתית ו"פוליטית", בשל הקשרים עם נבחרי הציבור. לפיכך, רוב חברות הליסינג צפויות להגיש הצעות. טרם פורסמו הפרטים הטכניים, אולם אחד מתנאי הסף להשתתפות במכרז שפורסמו הוא ניסיון קודם של חברת הליסינג המציעה באספקת כלי רכב "שמחירי הקנייה שלהם על פי מחירון היבואנים ביום פרסום המכרז הם 155 אלף שקל ומעלה". מכאן ניתן להסיק, שהכנסת מעוניינת להמשיך ולהצטייד ברכבי מנהלים גדולים ולא בדגמים זולים וחסכוניים יותר.
המכרז הוא לשלוש שנים. ב-12 השנים האחרונות זכתה בו חברת ניו-קופל.
במקביל, פרסם גם מרכז השלטון המקומי מכרז חדש להצטיידות במכוניות ליסינג תפעולי. כלי הרכב מיועדים גם למטרות תפעוליות וגם ככלי רכב צמודים לעובדי עיריות וכדומה. זהו מכרז גדול יחסית - 800 כלי רכב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.