האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות עובר מיתוג מחדש. במסגרת השינוי ייקרא הארגון "איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל".
באיגוד חברים כ-400 יועצי תקשורת, דוברים ואנשי יחסי ציבור מכל רחבי הארץ, ומטרתו היא לייצג את העוסקים בענף יחסי הציבור, לשפר את רמה המקצועיות וליצור אתיקה מקצועית בין העובדים בענף.
עם החלפת השם עוצב גם לוגו חדש לאיגוד. בתפקיד יו"ר האיגוד מכהנת פופי אריאלי.
מהאיגוד נמסר כי השינוי הוא חלק מהתמורות שעוברות על תחום התקשורת בארץ ובעולם, וכי כיום נדרשים יועצי התקשורת להרחיב את קשת השירותים, החל בבניית אסטרטגיה תקשורתית, קביעת המסרים, ניהול קמפיין יחסי צבור, שילובה של הניו-מדיה, תכנון ורכישה של תוכן שיווקי ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.