משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ו-JWT ישראל מתמודדים בשלב הגמר על תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו המשווק על-ידי קבוצת קרסו - כך נודע ל"גלובס".
בשלב הראשון לקחו חלק בהתמודדות על התקציב גם משרדי הפרסום פוגל-אוגילבי, זרמון DDB וכן פוקס-גורן-גלעדי, שקיבל בינתיים את הטיפול בתקציב המותג סיטרואן ופרש מההתמודדות.
קבוצת קרסו משווקת שני מותגים: רנו וניסאן. בשנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של רנו בגליקמן-נטלר-סמסונוב, ותקציב ניסאן טופל בענבר-מרחב-ניסן. לפני מספר שבועות הוחלט בגליקמן-נטלר-סמסונוב לוותר על תקציב רנו לטובת טיפול בחלק הארי של תקציבי קבוצת כלמוביל-כלמוטור. בעקבות המהלך של גליקמן הועבר התקציב ל"משמורת" במשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן, שיטפל בו עד למציאת משרד חדש.
במקביל פנתה קבוצת קרסו למספר משרדים, ביניהם שלמור-אבנון-עמיחי, JWT ישראל, זרמון DDB ופוקס-גורן-גלעדי.
מי שעדיין לוטש עיניים לתקציב הוא ענבר-מרחב-ניסן, ששואף לנהל את תקציב הקבוצה כולה.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של רנו עמד אשתקד על כ-13 מיליון דולר במחירי מחירון. רוב משרדי הפרסום אינם יכולים לטפל בתקציב, אלא אם יחליטו להחליף תקציב קיים בתקציב זה.
הסיבה לכך היא שיבואני הרכב מפצלים בדרך-כלל את הטיפול במותגי הרכב שהם מייבאים בין מספר משרדים, כך שרוב המשרדים כבר מטפלים בתקציב פרסום כלשהו בתחום.
מרנו נמסר: "אין תגובה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.