תאגיד המיחזור מדווח על גידול של כ-18% בהיקף הבקבוקים שהובאו אל מיכלי המיחזור, בסיכום השליש ראשון של 2012. לאחר הגידול, היקף הבקבוקים שמסיימים את דרכם במיכלי המיחזור עומדים על 46%.
בתוך כך, התאגיד מדווח על הצבת 1,300 מיחזוריות חדשות ברשויות השונות ברחבי הארץ, ובכך מגיע מספרן ל-16,000.
הערב (ד') יעלה תאגיד המיחזור קמפיין לקראת עידן הפרדת הפסולת, ובו יוצגו סרטונים הומוריסטיים תחת הסלוגן "המסר קליט - הבקבוקים רק למיחזורית". עלות ההשקעה בקמפיין היא כ-2 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.