משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן זכה בתקציב הפרסום של קופת-חולים מאוחדת. המשרד גבר בשלב הסופי על משרד הפרסום רגב-קויצקי.
על-פי הערכות, היקף תקציב הפרסום השנתי של הקופה יעמוד על 4 מיליון שקל. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של קופת-חולים מאוחדת עמד מתחילת השנה על כ-500 אלף דולר במחירים ריאליים.
כפי שפורסם ב"גלובס", מדובר בסיבוב שני של מכרז הפרסום, וזאת לאחר שהמכרז הראשון נפסל בשל פגם באחת ההצעות. יש לציין כי הסיבוב הראשון גם עורר ביקורת רבה בענף, וזאת בשל דרישות כספיות לא שגרתיות ממשרדי הפרסום המתמודדים.
תקציבי הפרסום של קופות-החולים נגזרים על-פי מפתח חברים לקופה, כשעל כל חבר מותר להוציא סכום מסוים. כנגזרת מכך התקציב הגדול ביותר הוא של שירותי בריאות כללית, המטופל בחלקו הארי במקאן-אריקסון, עם חלק קטן המטופל בראובני-פרידן. תקציב זה עומד על כ-8 מיליון שקל בשנה. התקציב השני בגודלו הוא של קופת-חולים מכבי, והיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.