משרדי הפרסום גיתם BBDO, אדלר-חומסקי וברוקנר-נטע-יער הם המתמודדים הסופיים על תקציב הפרסום של טמבור - כך נודע ל"גלובס". בסוף המצגות האסטרטגיות הודיעה טמבור כי אלה הם משרדי הפרסום שעלו לשלב הסופי.
על-פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 פרסמה טמבור בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.
כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט בטמבור להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ולצאת למכרז חדש על התקציב.
למרות שמדובר בתקציב פרסום לא גדול, הוא עורר עניין רב בענף - בין היתר בגלל מגוון אפשרויות של פעילויות קריאייטיב יוצאות דופן שהתאפשרו בעבר למשרדי הפרסום שטיפלו בתקציב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.