רשת CBS הודיעה כי מכרה יותר מ-50% מזמן האוויר של הפרסומות באירוע הסופרבול של 2013 שייערך בפברואר 2013. על-פי הערכות, הרשת תוכל לסיים את מכירת חלק הארי של זמן הפרסום כבר בשבועות הקרובים.
לדברי ג'ון בוגז, ממחלקת מכירות אירועי הספורט ב-CBS, "מכרנו כבר 50% מזמן האוויר, וכרגע אנחנו במגעים עם עוד מספר מפרסמים". לדבריו, עיקר הפוקוס בתקופה האחרונה הוא על משא-ומתן עם חברות הרכב.
ב-3 השנים האחרונות הפך האירוע לחלק מרכזי בתמהיל הפרסום של ענף הרכב, ובין היתר עלו בו קמפיינים מושקעים של יונדאי, אאודי ואחרות. עם זאת, באחרונה הודיעה ג'נרל מוטורוס כי היא לא תפרסם בסופרבול 2013. על-פי מקורות בחברה, העלות הגבוהה של זמן האוויר באירוע הקרוב, כ-3.7 מיליון דולר לספוט של 30 שניות, היא אחת הסיבות המרכזיות להחלטה להעביר את תקציב הפרסום ליעדים אחרים.
מפרסמים נוספים באירוע צפויים להיות אולפני הסרטים וחברות המשקאות הגדולות. לדברי בוגז, מדובר במפרסמים שפרסמו כבר באירועים הקודמים.
עיקר כוחו של האירוע הוא ברייטינג הגבוה שלו הוא זוכה מדי שנה. בשנים האחרונות עולה היקף הצפייה במשח,ק והוא שובר מדי שנה את שיא הרייטינג. בסופרבול 2012 צפו במשחק יותר מ-111 מיליון אמריקנים.
לדברי גורמים בשוק המדיה האמריקני, קל יחסית למכור 75% מזמן האוויר באירוע, מפני שמדובר במפרסמים קבועים, אבל דווקא היתרה קשה למכירה בעיקר נוכח העלויות הגבוהות.
עוד טוענים הגורמים כי הרשתות המשדרות מתחילות בדרך-כלל למכור את זמן האוויר יותר משנה לפני האירוע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.