רשת סטארבקס הודיעה על הרחבת הפעילות שלה בתחומים מחוץ לעולם הקפה: החברה רכשה רשת מאפיות בשם Bay Bread בתמורה ל-100 מיליון דולר. הרשת שנרכשה מתמחה במאפים בסגנון צרפתי, סנדוויצ'ים מיוחדים ולחם אורגני.
הרכישה היא חלק ממהלך אסטרטגי שאותו מוביל מנכ"ל סטארבקס, הווארד שולץ, להרחבת הפעילות של רשת הקפה הגדולה בעולם. שולץ אמר כי מטרת החברה היא ליצור מותג ארצי חזק ומוכר של מאפים. מנתונים שמסרה הרשת, מכירות מוצרי המזון בסטארבקס מהוות כיום 19% מסך המכירות הכולל.
הרשת הנרכשת מפעילה כיום 19 סניפים באזור סן פרנסיסקו ומוכרת את מוצריה גם למסעדות, למלונות ולחנויות מכולת.
פסקל ריגו, שהקים את רשת המאפים בשנת 1999, ימונה לאחר סגירת העסקה לסגן נשיא ומנכ"ל בפועל ויהיה אחראי על נושא הטעמת המוצרים בסטארבקס.
בשנה שעברה שילמה סטארבקס 30 מיליון דולר עבור יצרנית משקאות הבריאות Evolution Fresh, ומאז שילבה את המוצרים בסניף אחד והרחיבה את המכירה גם לחנויות מחוץ לרשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.