חברת דלק רכב, יבואנית ב.מ.וו, הציגה היום את האסטרטגיה החדשה של שיווק אופנועי ב.מ.וו בישראל. בדומה למהפך השיווקי שביצעה החברה במכוניות ב.מ.וו, גם המוטו החדש של חטיבת האופנועים הוא "להגדיל את הנגישות לציבור הישראלי", בעיקר באמצעות מחירים נמוכים יותר בעשרות אלפי שקלים לעומת מחירי המחירון עד כה.
דגם ה-F800GS, למשל, שעלה עד כה כ-120 אלף שקל יעלה כעת 99 אלף שקל. דגם ה-R1200 שעלה 176 אלף שקל יעלה כעת 158 אלף שקלים.
דגם הכניסה הבסיסי, G650GS יעלה כעת 67 אלף שקל וכך הלאה. לקראת ספטמבר תיכנס החברה גם לפלח קטנועי היוקרה עם הקטנועים החדשים, שהשיקה ב.מ.וו בתחילת השנה.
במסגרת השינוי השיווקי פותחת החברה אולם תצוגה ייעודי לאופנועי ב.מ.וו ברחוב המסגר השנה ובנוסף יוקמו מתקנים נוספים בתוך שנתיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.