חברת iSOCIA משיקה בסרביה שירות המציע פתרונות יעילים למיצוב עסקים קטנים ובינוניים (SMB's), כמו גם לפרסום באינטרנט, ברשתות חברתיות ובפלטפורמות הטלפונים הניידים.
השירות, D-kit, יספק הזדמנויות ממשיות לעסקים קטנים עד בינוניים, ימנף וישפר את הניראות שלהם ויאפשר פעילות עסקית יעילה יותר, במיוחד בשווקים מתפתחים כגון, סרביה ומזרח אירופה.
קובי גמליאל, מייסד ומנכ"ל iSOCIA, המתמחה בניהול מוניטין חברתי, ומספקת את שירותיה למותגים והמפרסמים הגדולים בישראל: "D-kit היא חבילת מוצרים שארזנו וקיבלה היום הכרה בינלאומית. בשנים האחרונות השירותים הללו הן חלק בלתי נפרד מהשירות המקומי שלנו וחברות רבות כבר שיפרו במידה ניכרת את תוצאותיהן העסקיות וכבשו פלחי שוק חדשים דרך ערוצי תקשורת מודרניים, לאחר שהכירו והפכו את עצמן למזוהות יותר בקרב משתמשי הרשתות החברתיות ופלטפורמות הטלפונים הניידים".
"זאת המציאות הגלובאלית שלנו, אימוץ ויישום מהיר של טכנולוגיות חדשות. אם אתה לא מצליח לשמור על קצב אחיד עם העולם, העולם מתקדם בלעדיך", אמר גמליאל. "מצאנו שותף מקומי מושלם שיכול להרחיב את השירותים והטכנולוגיה שלנו לכל איזור הבלקן. השהייה בסרביה גרמה לי להבין כמה פוטנציאל השירותים והטכנולוגיה ענק ומתפתח, אני שמח שהשותפים שלנו הם צוות צעיר, אנרגטי עם רצון עז ללמוד ולהיות המוביל בשוק".
iSOCIA תעבוד בשיתוף עם Real Time Group, חברה סרבית עם שותפות עסקית גם בקרואטיה ומונטנגרו, שולטת בשוק ניטור המדיה המקומי ברזומה עשיר של כ-250 לקוחות. לחברה יש שירותי ניטור רבים בניהם מדיה מסורתית ודיגיטאלית ומעל ל-100 עובדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.