בשבועות האחרונים, לאחר שהתברר כי שטראוס השאירה בידי שלמור-אבנון-עמיחי חלק מתקציב הפרסום שלה, נראה כי אפשר לסכם את שלב ההתרסקות של המשרד ולהתחיל לדבר על מחר חדש, שיהיה כנראה שונה מאוד מעידן דור המייסדים.
בראש הפירמידה ניצב המנכ"ל החדש, אדם אבנון (35), בנו של שלומי אבנון. הוא מחויך ואופטימי, אך נטול 10 ק"ג שגבו ממנו החודשים האחרונים.
"היו רגעים שזה היה כבד מנשוא", הוא מספר בראיון ל"פירמה" שיתפרסם מחר (ג'). "החוויות היומיומיות שלנו לא פשוטות, ואני לא חושב שמישהו התמודד איתן בענף הפרסום. היו המון לילות בלי שינה, לחצים אדירים. תקופה ארוכה קמתי בבוקר ושאלתי איזה פגזים יפלו לי על הראש היום. אתה מצליח בפרזנטציה, ואז פותח עיתון ומגלה שיש דיבורים מתקדמים שלקוח אחר שלך עומד לעזוב, מקבל טלפונים מאנשים שאומרים שלקוח X נפגש עם פרסומאי Y, ואנחנו ידועים כענף תחרותי, ענף של כרישים".
- ידעת שעטים לך על התקציבים?
"בוודאי. ידעתי ואני יודע גם היום. הרגישו את החולשה וזינקו על הטרף, ומהצד שלהם אני יכול להבין את זה מאוד כי זה עסקים, אבל אני חושב שהענף איבד את האתיקה המקצועית שלו".
"עולם הפרסום, ובמיוחד אנשי קריאייטיב, סובלים קצת מהיבריס", אומר בני ברונסקי, מנהל הקריאייטיב הראשי במשרד. "יש הרבה אנשים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת. בדקתי, היא לא".
*** הכתבה המלאה - במגזין "פירמה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.