הוט מנסה להעביר אחריות לקבלנים המבצעים עבורה עבודות שדרוג הרשת, והמהלך אינו עובר חלק.
ל"גלובס" נודע כי לאחרונה הודיעה הוט לקבלנים המשדרגים את הרשת שלה על כוונתה להעביר להם יותר ויותר אחריות לגבי הרשת, אך הדבר יוצר אצלם חשש שכל תקלה ברשת תיפול עליהם, והעלות הכרוכה בכך תהפוך את עבודתם ללא כדאית.
משיחות עם גורמים המעורבים במגעים עולה כי הקבלנים חוששים מאד מהמשך העבודה תחת החוזה החדש שהוט מציעה להם, ואצל חלקם יש אף האטה בקצב הביצוע, בגלל השינויים שדורשת הוט שעשויים להשפיע על רווחיותם.
העברת האחריות לקבלנים על מקטעי רשת משמעותה שהם יצטרכו לשאת בעלויות של תיקונים שהם מבצעים, כאשר לא תמיד ניתן לדעת בבירור מה גרם לתקלה, והאם האחריות נופלת על הקבלנים או על החברה.
פרויקט השדרוג של הוט מתבצע במספר ערים במקביל במרכז הארץ, והוא נועד לשפר את ביצועי הרשת ולייעל אותה, אחרי שנים שלחברה לא היו מספיק משאבים לעשות זאת.
במסגרת הפרויקט מקרבת הוט סיבים אופטיים לבניינים מה שכרוך בעבודות חפירה והשחלה של סיבים, כאשר בסוף התהליך החברה תהיה מסוגלת להציע מהירויות גבוהות בהרבה מאשר היום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.