מלחמת המחירים בשוק המשפחתיות נמשכת במלוא העוז. חצי שנה לאחר שהפורד פוקוס כבשה את שוק הציים עם יחס אבזור-תמחור אגרסיבי, מזנקת כלמוביל למערכה עם היונדאי I30 החדשה.
המכונית החדשה גדולה ומתוחכמת מקודמתה, ניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.65 מ' ומצוידת במנוע 1.6 ליטר בהספק 135 כ"ס. היא מגיעה כסטנדרט לארץ עם 7 כריות אוויר, מחשב דרך וגג שמש פנוראמי בדגמים האוטומטיים, שמתחילים ב-122 אלף שקל. במקביל מושקת הגרסה הידנית הזולה ביותר בפלח המשפחתי עם תג מחיר של 99,900 שקל ומנוע 1.4 ליטר. הגרסאות האוטומטיות מצוידות בתיבה בת 6 מהירויות.
ה-i30 החדשה תימכר בשתי רמות גימור - Inspire ו-Premium. דגם ה-Inspire 1.6 שמחירו 122 אלף שקל כולל בין היתר גג פנורמי, פנסי ערפל, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע של הרכב, מראות וידיות בצבע הרכב, אורות ליווי, דיפון לדלתות הרכב, משענת יד מרכזית ועוד.
דגם ה-Premium 1.6 שמחירו 125 אלף שקל כולל בנוסף בין היתר חישוקי סגסוגת קלה, בקרת שיוט, גלגל הגה וידית הילוכים מצופה עור, דוושות אלומיניום ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.