משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מצליח לעשות היסטוריה בפסטיבל הפרסום בקאן: המשרד זכה הערב (ב') ב-3 "אריות זהב" בתחרות הפרסום הנחשבת ביותר בעולם. הפרסים הם עבור פרויקט "קשרי דם" שיצר המשרד עבור מרכז פרס.
משרד פרסום נוסף שיסמן וי ראשון הערב על משימת הזכייה ב"אריות" הוא שלמור-אבנון-עמיחי, שזכה ב"אריה ברונזה" בקטגוריית הדיירקט עבור העבודה לעמותת לתת.
החומה הבצורה של זכייה בפרסים בתחרות "אריות הזהב" בקאן כבר הובקעה בשנים האחרונות, ומספר משרדים - ביניהם שלמור-אבנון-עמיחי, אדלר-חומסקי (באמצעות החברה-הבת טריו) ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי - כבר הצליחו להביא משם פרסים.
שלמור-אבנון-עמיחי זכה להצלחה כה גדולה בשנים האחרונות, שמספר הפרסים שלו נחשב לכזה שבולט בסטנדרט עולמי ולא רק בסטנדרט מקומי.
עם זאת, המשרדים הישראליים נחלו הצלחה מוגבלת בזכייה ב"אריות זהב". הראשון שעשה זאת בשנות ה-80 היה פובליסיס-אריאלי. בהמשך זכה שמעוני-פינקלשטיין ב"אריה זהב" בקטגוריית הדיירקט עבור עבודה שעשתה לעמותת מאיר פנים, ולאחר מכן זכה שלמור-אבנון-עמיחי (באמצעות y&r אינטראקטיב) ב"אריה זהב" בקטגוריית המדיה עבור מהלך הדממת האינטרנט.
כעת עושה באומן-בר-ריבנאי היסטוריה ומצליח לזכות בו-זמנית ב-3 "אריות זהב" - כשעדיין נותרו לו 3 עבודות מועמדות נוספות.
באופן כללי, מסתמן כי התחרות השנה תאיר פנים למשרדים הישראליים יותר מבשנים קודמות: כבר בשלבים המוקדמים נרשמה כמות נכבדה של מועמדויות למשרדים: באומן-בר-ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי עם 6 עבודות לכל משרד, יורו ישראל עם שני פיינליסטים ומקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי ו-GPS עם פיינליסט אחד לכל משרד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.