משרד הפרסום יהושע TBWA פורש מהמכרז על תקציב הפרסום של דואר ישראל - כך נודע ל"גלובס". המהלך מותיר בתהליך שני מתמודדים בלבד: גליקמן-נטלר-סמסונוב וזרמון DDB.
בדואר ישראל תחמו מראש את המכרז למשרדים שאינם נמנים על המשרדים הגדולים ביותר. תנאי הסף שהוגדרו קבעו כי במכרז יוכלו להשתתף אך ורק משרדים שהיקף הפרסום שלהם עמד על לפחות 80 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2011 ולא יותר מ-180 מיליון דולר.
בתקציב הפרסום של דואר ישראל מטפל בחמש השנים האחרונות פרסום גליקמן. הדואר יוצא למכרז שכן הוא כפוף לחוק חובת המכרזים. מנתוני יפעת עולה כי היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים.
עינת יוזנט רביד, מנכ"לית יהושע, אישרה את הידיעה ואמרה כי בשל עומס העבודה הוחלט שלא להתמודד על התקציב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.