בשבוע האחרון ניתן היה להבחין ברחבי הארץ בשלטי חוצות שנשאו את המסר: "ב-24.6 מדינת ישראל סוגרת חשבון". רבים סברו כי מדובר במהלך שנועד להצית מחדש את המחאה החברתית, שהחלה בקיץ שעבר; אלא שבירור העלה כי לא מדובר בתנועת מחאה אלא ב"טיזר" של מזרחי טפחות לקראת קמפיין חדש שהבנק מתכנן להעלות כבר בתקופה הקרובה.
כזכור, בסוף 2011 יצא מזרחי טפחות עם קמפיין הבנקאות ההיברידית, שבבסיסה תפיסת שירות ייחודית המעמידה במרכז מערכת היחסים עם הלקוח את הבנקאי האישי שלו בסניף.
המהלך החדש של מזרחי טפחות נועד להעמיד במרכז השיח הציבורי את נושא השירות, כפרמטר החשוב ביותר במערכת היחסים שבין הלקוח והבנק שלו.
במזרחי טפחות מתכוונים להציג את הבנקאות ההיברידית כשירות שכדאי לעבור בנק בשבילו ולצורך כך ערך הבנק שורה של מחקרי דעת קהל בנושאי שירות לקוחות בכלל, ושירות בנקאי בפרט.
המהלך הזה, משוכנעים בבנק, יזכה לתהודה דומה לזו שלה זכה בשעתו הקמפיין: להעביר את דביר שזכה למחמאות רבות ופרסים על חדשנות ומקוריות, וגם תרם משמעותית למעבר של עשרות אלפי לקוחות חדשים למזרחי-טפחות.
במזרחי-טפחות סירבו להתייחס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.