1. קמפיין ה-BEAUTY CITY של סופר-פארם לאירוע שנערך בסוף השבוע המשיך להוביל את טבלת המותגים המושקעים בווליום גבוה, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.5 מיליון שקל. הקמפיין בלט בטלוויזיה ואף ניכס לעצמו מדור ממותג באתר XNET. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.
2. בזק בינלאומי ממשיכה גם היא לבלוט שבוע נוסף בטבלה עם פרסום לאינטרנט המהיר שלה. השבוע החליטו בבזק בינלאומי שהסנדלר לא ילך יחף והשקיעו כסף רב בפרסום באינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב D-SAY.
3. חברות הסלולר הוותיקות עברו את שלב ההכחשה והן מבינות שזה הרגע לפעול. השבוע עולה פלאפון באמצעות אדלר-חומסקי בקמפיין שימור לקוחות של מסלול UNLIMITED, במחיר שעד לפני 3 חודשים היה נחשב בגדר פנטזיה: 119 שקל לחודש.
4. תוצאה נוספת של מהפכת הסלולר הוא הפרדה בחלק מהמקרים בין רכישת מכשיר וקבלת שירות ממפעיל. לדלת הפתוחה הזו מתפרצת סמסונג באמצעות מקאן-אריקסון, עם פרסום למכשיר החדש ה-GALAXY S III והכרזה על החנות החדשה.
5. שופרסל סוגרת את הטבלה באמצעות גיתם עם מבצע של 20% הנחה לחברי מועדון על אלפי מוצרים. ככה זה כשרוצים לזרז מכירות בעידן דפני ליף ושות'.
המותגים המושקעים
* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.