מניית היום: מזנקת 17% ומשלימה עלייה של 243% החודש

(עדכון) - היום דיווחה החברה כי התקשרה בשני הסכמי הצעה פרטית עם שני משקיעים לפיו יזרימו כ-4 מיליון שקל תמורת כ-8.2 מיליון מניות במחיר של 48 אגורות למניה

מניית חברת בונוס ביוגרופ ממשיכה את הטיסה שלה גם היום. המניה מזנקת במהלך המסחר בבורסה בעוד כ-17% ומרכז מחזור מסחר ענק של קרוב ל-8 מיליון שקל (שווי שוק החברה כ-57 מיליון שקל).

בכך משלימה המניה זינוק של כ-243% מתחילת החודש (משער של 16 אגורות ל-55 אגורות).

היום דיווחה החברה כי התקשרה בשני הסכמי הצעה פרטית עם שני משקיעים, אשר למיטב ידיעת החברה אינם בעלי זיקה זה לזה. על פי תנאי ההסכם הראשון תקצה החברה למשקיע הראשון, בהקצאה פרטית כ-6.11 מיליון מניות רגילות של החברה, תמורת כ-2.93 מיליון שקל.

על פי תנאי ההסכם השני תקצה החברה למשקיע השני, בהקצאה פרטית, כ-2.08 מיליון מניות רגילות, תמורת כמיליון שקל. סך הכול יוקצו לשני המשקיעים כ-8.2 מיליון מניות רגילות המהוות 6.27% מהון המניות המונפק ומזכויות ההצבעה בחברה ו- 4.35% בדילול מלא.

המחיר שנקבע בשני ההסכמים כאמור הינו 48 אגורות למניה. בגין המניות המוקצות ישלמו המשקיעים כ-3.93 מיליון שקל. המניות המוקצות תהיינה בעלות זכויות זהות למניות הרגילות האחרות הקיימות בהונה של החברה, ותהיינה חסומות לשנתיים.

בונוס ביוגרופ, שנוצרה ממיזוג לתוך חברת אוקיאנה הציבורית, עוסקת בתחום תאי הגזע והנדסת רקמות.

ד"ר שי מרצקי, מנכ"ל חברת בונוס ביו גרופ, ציין היום כי תמורת ההנפקה מיועדת להאצת כניסת החברה לניסויים קליניים בבני אדם, במגוון של אפליקציות אורטופדיות ודנטאליות בהן יושתלו במטופלים שתלי עצם אנושיים חיים, המכילים מגוון סוגים של תאים וכלי דם , בצורה המרחבית הנדרשת להשלמת החסר בעצם. מקורם של שתלי העצם של בונוס ביו-גרופ , בדגימה של תאים אנושיים שיילקחו קודם לכן מגופו של המטופל עצמו, בכדי להגדיל את הסיכוי להצלחה בקליטת השתל ולהפחית את הסיכון לדחיית השתל.