רשת האופנה בוניטה נמצאת במגעים ראשוניים למכירת הרשת - כך נודע ל"גלובס". רשת בוניטה נחשבת לרשת אופנה ותיקה הפועלת כבר 14 שנים. הרשת, הפונה לנשים בגילאי 25-40, מונה 25 סניפים.
המותג עצמו הוקם עוד קודם לכן, בשנת 1989, על-ידי המעצבת פרידה ראובני, המחזיקה כיום ברשת יחד עם בעלה נחמן. השם "בוניטה" נלקח מהלהיט של הזמרת מדונה אז, "לה איסלה בוניטה".
לרשת סניפים בקניונים מובילים בארץ, כמו למשל קניון מול הים באילת, קניון עזריאלי בתל-אביב, קניון איילון ברמת-גן, קניון מלחה בירושלים, הגרנד קניון בחיפה ועוד.
בחברה מגדירים את הרשת כרשת בוטיקים ה"מציגה אמירה ייחודית ואישית ופונה לקהל נשים צעירות, טרנדיות ובעלות מודעות אופנתית גבוהה".
לפי אתר הרשת, בוניטה נבדלת משאר רשתות האופנה בארץ בשל היותה רשת בוטיקים. הרשת מייצרת את בגדיה בישראל.
עוד נטען בחברה כי "הקולקציות מיוצרות בסדרות קטנות המתחלפות ומתעדכנות מידי שבוע, על מנת לתת מענה לטרנדים המשתנים בעולם האופנה הבינלאומי. הדגמים משדרים לוק צעיר, טרנדי, תוסס, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות וטיב המוצרים".
פרידה ראובני מסרה בתגובה: "יש רשתות שמתעניינות בנו, מתעניינות בנו גם חברות מחו"ל. אנחנו בודקים אפשרויות, וזה לגיטימי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.