סלקום הרעידה היום (ד') את שוק התקשורת כשיצאה עם סל חדש של מוצרים במחיר קבוע: 3 קווי סלולר ללא הגבלה, טלפון קווי, אינטרנט ושיחות לחו"ל - הכול ב-349 שקל לחודש. המנכ"ל ניר שטרן כינה את ההצעה "מהפכה", וההערכות הן כי חברות נוספות בענף יילכו בעקבות סלקום.
ומה אתם חושבים על הסל החדש של סלקום? כאן באתר "גלובס" הזמנו אתכם להגיב להצעה. אם לשפוט לפי התגובות, ההצעה החדשה של סלקום מתקבלת בספקנות גדולה, בעיקר על-ידי גולשים שאיבדו את אמונם בחברות הסלולר הוותיקות. ציבור הצרכנים, שהיה "שבוי" שנים בידיהן של סלקום, פלאפון ופרטנר, חשדן מאוד כעת כלפי הצעותיהן האטרקטיביות למול התחרות מהחברות החדשות, גולן טלקום והוט מובייל.
להלן תגובות נבחרות שלכם הגולשים, באמצעות הטוקבקים:
■ "רק לפני חודשיים הם רצו 399 שקל ל-3 ניידים בלי גלישה. אז פתאום מחיר יותר נמוך וטלפון ואינטרנט ביתי?"
■ "אם במחיר הזה תוסיפו כבלים (טלוויזיה) - יש על מה לדבר".
■ "סלקום מחוקה יחד עם פרטנר ופלאבלוף. פנו את הדרך לחברות הוגנות וישרות".
■ "לא מבין מה המהומה. 3 קווים בחברות אחרות הכול כלול - 90 כפול 3 = 270 שקל. טלפון קווי בבית עולה לי עם 500 דקות לכל היעדים 40 שקל. אינטרנט 10 ג'יגה עולה בערך 50 שקל... 360=270+40+50... זה המחיר היום ועוד בלי חבילה גדולה כזו. וזכרו את שעשה לכם עמלק".
■ "אחרי שנים שהתעללו בלקוחות, הם יכולים לעשות שמיניות באוויר, ואני לא אחזור אליהם. חוץ מזה שאם גולן טלקום לא היו עושים את המהפכה, הם לא היו מורידים מחירים. תהיו בטוחים שיש מיליון אותיות קטנות והתניות זדוניות בחוזה, ובתוך שנה המחירים שלהם יזנקו שוב. אל תפלו לפח שמנסים לטמון לכם. הישנה נמר חברבורותיו?".
■ "סלקום, יקר מדי מאוחר מדי".
■ "זה כמו המהפכה בסוריה. בסוף כולם נפגעים".
■ "יקר למי שלא צריך את זה = רוב האוכלוסיה. עוד פעם פתרונות לסחוט תשלום גבוה כמו שהם יודעים".
■ "יקר מדי, צריך להיות 40 שקל כמו בארה"ב!!!".
■ "למה לחייב את הצרכן ב-3 קווים סלולריים?! ואם הצרכן רוצה רק קו אחד? איפה הפתרון לצרכן הזה?"
■ "חברות הסלולר! עדיין לא קלטתן שאנחנו שונאים אתכן??? מתייפייפים פתאום, גזלנים!!!"
■ "כל הכבוד לסלקום, ויישר כוח למנהלים, שכמו תמיד רואים רק את טובת הלקוח והציבור לנגד עיניהם. צריך המון אומץ ומעוף כדי לבצע מהלך אמיץ כזה לטובת ציבור הצרכנים במדינה. בזה מוכיחה סלקום כרגיל את היותה חברה חדשנית שבראש ובראשונה טובת הלקוח עומדת לנגד עיני המנהלים, מעבר לכל שיקול של רווח כספי. ככה נהגה סלקום 15 שנים, וכך תנהג גם בעתיד. אני כבר מסיים להקליד ועובר לסלקום עם כל המשפחה, הסבתא, הסבא, הדודה והחברים מהצבא!"
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.