ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה 2012 של "גלובס", בשיתוף orange, האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי האינטרנט, הדיגיטל, הפרסום והשיווק, שתיערך ב- 11.7.2012, תציע השנה למכירה פריטי מרצ'נדייז של הוועידה.
כנהוג בוועידות דומות ברחבי עולם, השנה, לראשונה בוועידת MAD, יוצעו מגוון פריטים ססגוניים המעבירים את רוח הוועידה. ההדפסים נעשו בסדנת אומן, בצבעי רשת שהינם צבעיים מחומרים טבעיים ובהדפסה ייחודית הנעשית בעבודה ידנית. כל העיצובים הוכנו על-ידי מעצבי הדיגיטל של "גלובס" והודפסו בצבעים רעננים ובולטים.
העיצובים מעבירים את עולם התוכן של ועידת MAD, המשלב אורבניות ויצירתיות בעולם קצבי. בין שלל הפריטים ניתן למצוא תיקים, גופיות ושרוולי קעקועים במגוון צבעים והדפסים.
כמדי שנה תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.
גם הפעם תארח ועידת MAD תקשורת, שיווק ודיגיטל 2012 של "גלובס" דוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה. מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.
לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן.
יונית ועידת MAD
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.