חברת בזק מקימה מחלקה שיווקית ממוקדת לקהל יעד בגילאי 20-30, קבוצת גיל שעומדת בפני ההחלטה לגבי שירותי התקשורת שאותם תצרוך. עד היום בזק לא ביצעה פעילות שיווק ממוקדת לסגמנט זה.
במסגרת המהלך הפיקה החברה מספר סרטוני אנימציה הומוריסטיים מעולם האינטרנט בשיתוף פעולה עם חברת "שרוטונים".
בנוסף, בשבועות הקרובים תשיק החברה ערוץ youtube חדש לגולשים הצעירים. הערוץ החדש יכלול סרטוני הדרכה בנוגע לשירותים והמוצרים של בזק ויהווה מקור לקבלת תמיכה טכנית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.