רשת הטלוויזיה NBC sports ומגזין "ספורטס אילוסטרייטד" חוברים יחד להפקת סדרת טלוויזיה שמבוססת על תכני המגזין. בשלב ראשון מתכוננים 5 פרקים. התוכנית תתמקד בעולם הספורט האמריקני ובספורטאים המובילים.
התוכנית החדשה כבר השיגה חסות ראשית של מותג הרכב לקסוס, אך מלבד זאת יימכרו עבורה גם פרסומות של מפרסמים אחרים.
יש לציין כי מגזינים רבים ניסו בעבר לתפוס מקום נרחב יותר בטלוויזיה, אך בדרך-כלל הם הסתפקו בתוכניות בודדות או בפינות בתוך סדרות קיימות.
הניסיונות הקודמים של המגזין למתוח את התוכן לכיוון הטלוויזיה היו בעיקר סביב גיליון בגדי-הים. במסגרת זו הופקו ספיישלים על "מאחורי הקלעים", וברשת NBC עלתה גם תוכנית ריאליטי שעסקה ב"פנים החדשות במגזין".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.